Наші вчителі

«Якщо ви володієте знанням, дайте іншим запалити від нього свої світильники.» — Томас Фуллер

Директорка

    Козар Наталія Іванівна — директорка, психологиня

Освіта:

  • Киевский Национальный Университет технологий та дизайну (конструктор-технолог);
  • Київський національний університет імені Тараса Шевченка (психологія);
  • Киевский Гештальт Университет (гуманістичний підхід в психологічній роботі з дітьми та сім’ями);
  • Психологічна студія Світлани Ройз;
  • Науково-методичний центр «Медiнтех», ( «Психологiчна медицина: психосоматика та гомеопатiя»);

Педагогічний стаж: досвід практичного психолога більше 10 років

Педагогічне кредо вчителя: люблю навчатися, досліджувати та аналізувати. Люблю спілкуватися, малювати та вигадувати казки з дітьми. Захоплююся дослідженням сучасної дитячої літератури. Люблю хороші книжки, прекрасні і текстом і малюнками. Співпрацюю з видавництвами, які плекають книжечки для дітей.

Життєве кредо вчителя: вірю в сучасних діток, в їх потенціал та унікальність кожного. В кожної дитини є потреби: в любові, в повазі, в просторі для розвитку, не тільки в безпечній території, а й в атмосфері доброзичливості та цікавості, в зрозумілих правилах та кордонах, в теплих людських відносинах. Розуміння цього дорослими і є умовами щастя та успіху дітей.

Вчителі

 Гергун Наталя Миколаївна – вчитель української мови та літератури

Освіта:

  • повна вища (Черкаський державний університет ім. Б.Хмельницкого, 1996 р.)

Спеціальність: українська мова та література

Кваліфікаційна категорія: учитель вищої категорії

Педагогічне звання: вчитель-методист

Педагогічний стаж: 41 рік

Педагогічне кредо вчителя: Учень – це таємниця, розгадці якої варто присвятити ціле життя.

Професійне кредо: Учитель – це людина, котра може робити важкі речі легкими.

(Р. Емерсон)

Життєве кредо вчителя: навчаючись у 9 класі, у одному із відривних календарів натрапила на віршовані рядки, котрі запали в душу на довгі роки і згодом стали моїм життєвим кредо:

Усі умрем, не можна вічно жити.

Це все старе й не нове.

Та ми живем, щоб слід лишити:

Дім чи стежину, дерево чи слово.

Дійсно, слово – це єдина зброя у світі, яка нікого не вбиває, а навпаки, плекає ДОБРО, МИР, ЗЛАГОДУ і ЩАСТЯ. Тож чуймо один одного.

Досконало знаю шкільну програму та програму ЗНО з фахового предмета. Володію методиками викладання та прийомами запам’ятовування важливої для учня інформації. Особливу увагу приділяю роботі над помилками та прогалинами у знаннях. Працюю на кінцевий результат. Маю сертифікат екзаменатора ЗНО. 53% моїх учнів мають високий рівень досягнень (180 балів і вище за результатами ЗНО).

Умію поважати учня та його життєву позицію.

Ярошик Анастасія Анатоліївна – вчителька зарубіжної літератури

Освіта:

  • Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут». Факультет соціології і права.

  • Бакалавр за спеціальністю «Соціологія».

  • Магістратура за спеціальністю «Адміністративний менеджмент».

  • Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв.  Магістратура за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа».

Педагогічний стаж: у школі 1 рік, у ВНЗ — 3 роки.

Про вчителя: вмію читати чужі думки, і навчу цьому усіх охочих) Знаю, що література – це неймовірна сила, котра здатна змінювати не лише долі окремих людей, а й хід історії.

На уроках:

— формуємо самостійність в судженнях;

— розвиваємо фантазію і уважність до деталей;

— сприймаємо твір як свідчення й відображення епохи;

— вчимося відчувати прекрасне;

— прагнемо до ідеалу.

Інтереси: виробництво кіно, літературний клуб, медіа, походи, спорт, філософія.

  Герман Артем Юрійович – вчитель математики

Освіта:

  • повна вища (Донецький Національний Університет, 2004)

Спеціальність: математика

Кваліфікаційна категорія: учитель вищої категорії

Педагогічне звання: старший вчитель

Педагогічний стаж: 16 років

Свою викладацьку діяльність розпочав у 2002 році, будучи студентом четвертого курсу математичного факультету Донецького національного університету. Так я і потрапив до освітньої галузі. Паралельно із викладанням у школі викладав і для вчителів у ВНЗ.

Навчати і навчатися…Цінним для себе вважаю навчання в Центрі розвитку освіти (Варшава, Польща), де викладали найдосвідченіші польські психологи. Пощастило стати сертифікованим тренером програми Intel «Навчання для майбутнього» v 10.1.

Працював і працюю в громадському секторі. Співавтор і координатор освітніх проектів:

  • «У світі кодування» в рамках ініціативи Meet and Code, яка впроваджується Ресурсним центром Гурт у співпраці з організаціями TechSoup Europe та Haus des Stiftens gGmbH за фінансування SAP;
  • «Мій світ без дискримінації», за підтримки міжнародного фонду «Відродження»;
  • «Інструменти для створення єдиного інформаційного простору громади та представників влади для вирішення спільних питань у галузі освіти» в рамках Програми національних обмінів;
  • «Розвиток життєвих, професійних та кар’єрних навичок педагогів ВПО» за підтримки Посольства Королівства Нідерландів.

Взагалі-то я звичайнісінька людина, яка любить життя і своїх рідних, обожнює математику і радо ділиться своїми знаннями з учнями.

Дарія Бовкун — вчитель історії

Освіта:

  • Національний університет «Києво-Могилянська академія»

Спеціальність: Історія та археологія

Моїм головним завданням та пріоритетом вважаю розвивати в учнів аналітичне мислення, критично сприймати інформацію, що є надзвичайно важливою навичкою в нашу епоху переповненого інфопростору. Мрію, щоб ті знання та факти, котрі діти отримують на моїх уроках, мали для них практичну користь і допомагали орієнтуватися у різних сферах та темах. А також донести до учнів, що навчатися та прагнути до саморозвитку потрібно все життя і, в першу чергу, робити це для себе. А ми, викладачі, маємо давати їм поштовх до цього, мотивувати і навчатися разом з дітьми.

Письменко Альона Олександрівна  — вчитель англійської та французької мов

Освіта:

  • Київський національний лінгвістичний університет, кафедра романської філології (французька та англійська мови та зарубіжна література).

Спеціальність за дипломами: вчитель англійської та французької мов та зарубіжної літератури.

Стаж роботи: 

2013-2016 р. — викладач  Британської міжнародної школи.

2009-2019 рр. — репетитор французької та англійської мови для дітей та дорослих.

2012 р. — педагогічна практика в Київській школі № 112 Т.Г.Шевченка (виконувала обов’язки викладача англійської та французької мов і класного керівника)

2013 р. — педагогічна практика в Київській гімназії № 56 та Київській школі № 112 Т. Г. Шевченка (виконувала обов’язки викладача англійської та французької мов

Курси підвищення кваліфікації: 

2015 р. – участь у семінарі ESL in the Mainstream

2014 р. — участь у семінарі PYP ( Making the PYP Happen in the Classroom), який організував IB Global Center

Професія вчителя – це моє покликання. Я отримую задоволення від того, чим займаюсь, адже навчати дітей – це велика відповідальність і честь. Навчаючи інших, я навчаюсь сама.

Життєве кредо вчителя:

Щоб уникати помилок, треба набратися досвіду,

Щоб набратися досвіду, треба робити помилки.

Дудченко Тетяна Генадієвна — вчитель англійської мови

Освіта:

  • НПУ ім. М.П. Драгоманова фізико-математичний факультет 
     
  • НПУ ім. М.П. Драгоманова  факультет іноземні мови
     
  • Університетський коледж ім. Б.Грінченка

Спеціальність: вчитель англійської мови

Біографія вчителя:

Муки вибору професії та свого призначення ніколи не турбували мене. Я з вчительської сім’ї, і з дитинства мені дайте аби кого повчити, не важливо чому. Всі мої іграшки знали як читати, дворові коти знали, як готувати кашу з піска, а подруги знали як грати у мої вигадані ігри. І всі ми від того були щасливі.

Зараз я розумію, чому так люблю вчити. Тому що це постійна взаємодія з людьми — великими, маленькими і середніми. Це відносини, які ви будуєте і в яких кожен з вас росте і розвивається. Кожен дає і отримує. 
А англійська мова — це не правила презент пьорфект, які треба зубрити, і це не екзамен, який треба здати на 12. Це інструмент, яким можна навчитися володіти, щоб жити цікавіше. Так приємно розуміти людей з різних куточків світу, мати змогу розповідсти їм про себе. Так чудово любити пісні не тільки за мелодію, а й за зміст (бо ти його розумієш), а перегляд улюблених фільмів мовою оригіналу — це взагалі насолода. 
 
Мрія вчителя: маю мрію створити спільноту людей — великих і малих — для яких англійська мова — це спосіб життя.

Сторчак Тетяна Ярославівна —  вчитель хімії

Освіта:

  • повна вища (Донецький Національний університет, хімічний факультет, 1999р.)

Спеціальність: хімія та екологія

Кваліфікаційна категорія: учитель вищої категорії

Педагогічний стаж: 14 років

Педагогічне кредо вчителя: «Якщо вчитель поєднує в собі любов до своєї справи і до учнів, він – справжній вчитель».

Життєве кредо вчителя: «Все можливо, на неможливе потрібно більше часу»

Свою викладацьку діяльність розпочала 2001 році в Донецькій фізико-математичній школі №17.

З 2014 року переїхала у Київ, працювала у Новопечерській школі та в гімназії

№191 ім. П. Тичини з поглибленим вивченням інознмних мов вчителем хімії. Тема досвіду над якою  працювала : «Педагогічна підтримка дитини в поглибленому вивченні хімії». На даний момент працює над темою:  «Використання іноваційно-комунікаційних технологій на уроках хімії»

Впроваджує наступні інноваційні технології:

— Проектні технології

— Інформаційні технології

— Дистанційне навчання

— Ігрові технології.

Обовязково має місце індивідуальна робота з учнями:

— підготовка до всеукраїнських  олімпіад хімії (2017-2018 р. 10 призерів на районному етапі,  5 учнів – призери міських олімпіад у Києві);

— планування науково-дослідницьких робіт (МАН)

— участь у конференціях .

Хобі вчителя: цікава хімія, хімія в повсякденному житті та в навколишньому середовищі, життєві  досліди та їх застосування ; плавання, фітнес та подорожі.

Бредак Оксана Володимирівна – вчитель біології

Освіта: 

  • магістр (Ніжинський державний педагогічний університет ім. М. В. Гоголя, 1997 р.)

Спеціальність: біологія і хімія

Кваліфікаційна категорія: учитель вищої категорії

Педагогічний стаж: 22 роки

Педагогічне кредо вчителя: Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить.

Життєве кредо вчителя: Немає нічого неможливого!

Свою учительську діяльність розпочала молодим спеціалістом у 1997 році, у Комунальному  вищому   навчальному закладі   Київської обласної ради «Броварське вище училище фізичної культури». Там і досі працюю, зростаючи професійно.Більше десяти років займаюсь репетиторством. Мої здобудки — це численні випускники, з різних куточків України, яким я прищепила любов до біології і це їм стало в нагоді при виборі професії.

На своїх  уроках намагаюся іти в ногу з часом, використовую новітні технології, метод проектів, дослідницьку діяльність. Головне для мене — не лише подати новий матеріал в доступній формі, але і переконатись, що учень його засвоїв.

Соломаха Дмитро Олександрович —  вчитель фізики

Освіта:

  • Московський Фізико-Технічний Інститут 2011 р.

  • Аспірантура: Київське відділення МФТІ на базі Інституту Металофізики Національної Академії Наук України 2014 р.

  • Стажування: Університет Савойї, Шамбері Франція 2012 р.

Спеціальність: фізика

Наукова діяльність: Експериментальна фізика

Бакалаврська робота на тему «Вирощування і дослідження монокристалів фази високого тиску B2O3». Виконана в лабораторії монокристалів Інституту Фізики Високого Тиску, м. Троїцьк, Росія.

Магістерська робота на тему «Ефект близькості в просторово-неоднорідних налпровідникових гетероструктурах» виконана у відділі надпровідникової електроніки Інституту Металофізики НАНУ.

Основний напрямок  діяльності: дослідження елементів надпровідникової електроніки та спінтроніки, тунельних контактів типу феромагнетик-надпровідник.

6 наукових публікацій

Викладацька діяльність:

   — Заочна Фізико-Технічна Школа при МФТІ (2006-2011 рр.)

   — Приватні уроки з 2007 р.

   — Викладач курсів підготовки ЗНО

   — Викладач ліцею Perspectives.

За цей час підготував багато учнів до олімпіад та до вступу у провідні вітчизняні та закордонні вищі навчальні заклади.

Головний принцип:

Нема безнадійних учнів. Кожного можна хоча б чомусь навчити. Від таблички множення до міжнародних олімпіад і далі аж до доктора наук.

Порада учням та їх батькам:

Прислуховуйтесь до вчителів та поважайте їх. У вас перша підготовка в житті, а у них триста перша.

Проблема сьогодення:

Залежність дітей від гаджетів та недостатня увага дорослих до цього. У дітей, які надмірно зловживають іграми, соцмережами і т. д. зменшується інтерес до навчання та пізнання світу, звужується світогляд а також в окремих випадках спостерігаються серйозні розумові та психологічні розлади. Дорослим необхідно обмежувати час проводження  дітей перед гаджетами та знаходити цьому якусь альтернативу.

Кредо:

Розум людини – це найважливіше, що в нього є. Це єдине, що виділяє людину від інших істот на Землі. Тому бажано постійно підтримувати та всебічно розвивати свої розумові та творчі здібності. Це сприяє здоровому та щасливому способу життя і самореалізації окремої людини, а також розвитку науково-технічного прогресу та розквіту людства в цілому.

Погляд у майбутнє:

Ми живемо в епоху дуже швидкої появи всього нового: нові знання, нові технології, новий образ життя… Головне – навчитись вчасно до цього пристосовуватись. Бо навіть в найближчому майбутньому нас чекають великі зміни. Наприклад з появою квантових комп’ютерів та повноцінного штучного інтелекту.

Хобі та захоплення:

Люблю пізнавати світ. Для цього читаю наукову, науково-популярну та художню літературу а також  дивлюсь відео та проходжу різні курси.

Обожнюю подорожувати та ходити в походи, особливо в гори.

НАША АДРЕСА

(066) 990-36-26

(068) 990-36-26

  • пн-пт: 8:00 - 19:00
  • нд: вихідний

м. Бровари, вул. В’ячеслава Чорновола 6А

©2019-2020 Ліцей «Перспективи». Всі права захищені. Створення сайтів — Vladimir.Prof.UA

Приєднуйтесь до Перспективи

Якісна освіта для дітей 5 – 11 класів.