Профорієнтація за методикою
PROFорієнтир
- Кількість вільних місць: 6
- Діти: від 14 до 20 років
- Пн, Ср: 19:00 – 22:00
- Сб, Нд: 10:00 -13:00
- У грі використовується 20 000 професій

Для кого курс?

Для тих, хто хоче спробувати себе в інших сферах діяльності

Для тих, хто не може обрати професію та свій шлях у майбутньому

Для дітей, які ще не усвідомили самостійність у майбутньому
Програма складається з 4-х занять:
Визначення типу особистості за MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) і знайомство з професіями
Спеціалізація професійного направлення
Складання особистого «портрету» професій
Моніторинг ВНЗ (вищих навчальних закладів), факультетів, спеціальностей, предметів
Що таке PROFорієнтир?
Навчально-ігрова методика PROFорієнтир для старшокласників допоможе орієнтуватися у сучасних професіях. Допомагає аналізувати та підбирати фах і спеціальність в сучасних реаліях.
За статистикою, 68% випускників вищих навчальних закладів не працюють за спеціальністю, тому гостро постає питання ефективності існуючих зараз способів профорієнтаційної роботи та пошуку її нових форм.
Старшокласники, які братимуть участь в ігровому курсі, зможуть максимально точно визначитися з вибором майбутньої професії та напрямком, у якому продовжать навчання після закінчення школи.
Вартість курсу
- 1 заняття - 450 грн.
- 4 заняття - 1600 грн.

Викладач
Ірина Кочкіна — діюча стратег-маркетолог, лайф-коуч, психолог ігропрактик, мама 3-х діток, активна мандрівниця, спортсменка.
Що отримає дитина?
- Знайомство з різноманітним світом професій. Звичних і абсолютно нових.
- Визначення психологічного типу учасника та фокусування на відповідній йому професії за типом MBTI.
- Аналіз професій, до яких схильний гравець, вивчення і розуміння логіки зв'язку типу особистості і справи майбутнього.
- Освоєння методу - вивчення і аналізу професії до навчання.
- Навички усвідомленої дії в умовах повної або часткової невизначеності.
- Розвиток комунікативних навичок. Під час курсу учасники вчаться взаємодіяти з новими людьми, аргументувати свою точку зору, продуктивно використовувати критику.
- Уміння використовувати відкриті джерела інформації, аналізувати і структурувати дані.
- А також отримання досвіду із взаємодії з грошима, розвитку лідерських якостей, управління часом.